Photoshop ile Metalik Yazı Efekti -1-

Photoshop ile Metalik Yazı Efekti #1

Bu dersimizde metalik yüzeye sahip bir yazı efekti oluşturacağız.

Metalik yazı efektini hazırlarken aşağıdaki yüzey tiplerini kullandık.
Yüzey 1

Yüzey 2

Video Dersler

Video derslerimizi takip etmek için YouTube kanalımıza abone olabilirsiniz.



  • kagan

    hocam kullandığınız materyalleride paylaşsanız daha iyi olurdu.

  • y colakerol

    Sitenizi yeni keşfettim gerçekten çok güzel emeklerinize sağlık.Birde şu her videonun başındaki intronuzu anlatırsanız çok güzel olacak.

  • Rozan Sarboga

    siteniz çok eksik metalik yüzeyi bir türlü bulamadım

    • Sitemizin “çok eksik” olmasının sebebi yüzey deseninin olmaması mı? Daha yapıcı bir eleştiri beklerdim 🙂

      • Rozan Sarboga

        🙂 yani sayılır ama çok etkileyici çalışmalarınız var

      • Rozan Sarboga

        sizden son bir ricam var şu yaptığınız çalışmalar açılmadan gelen video daki resmide bir anlatsanız çok memnun kalırım 🙂

        • O After Effects ile hazırlanmış bir intro. Bu tarz animasyonların yapılışını hazırlayacak ekipmanım yok. Şuan için kullandığım bilgisayar ne yazık ki AE gibi ağır bir programda render alıp aynı anda video kaydı yapamaz.

      • Rozan Sarboga

        sizden ricam şu fotonun yapımını anlatmanız sizden rica ediyorum bana dönerseniz memnun kalırım .. 🙂

  • Rozan Sarboga

    lütfen paylaşın

  • Yoğun istek üzerine metalik yüzey görsellerini konuya ekledim.

    • Rozan Sarboga

      Çok teşekkür ederim emeğinize sağlık 🙂

  • Rozan Sarboga

    Ya bide sorumu yanıtlasaydınız şu fotonun dersinide bi koysaydınız mükemmel olurdu

    • Eğer bahsettiğiniz After Effects giriş videosu ise ona daha baya bir zamanımız var. After Effects dersleri adım adım ilerlemekte.

  • Onur Çankaya

    Arkadaşlar hocanın kullanıdığı yazı stilini bilen var mı ?